CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Eu si tu - Ceasul alegerii

'Cum ar fi ca fiecare moment al ceasului sa fie un nou inceput al zilei in care te ratacesti? Pierdeam ore gandindu-ma la ce poate face diferenta dintre momentul trecut si cel urmator...Eu.
Recunosc, am vrut sa fiu un miez a ceva ce nu poate fi demn de strans in pumnul existentei. Treptat insasi curajul aparent absurd capatase sensul unui drum deschis catre planuri perfecte. Sunt in fata aceluiasi surub de ieri, slefuit prin trecutul sau, patruns de fiecare ceas, umbra si lumina.
Sunt doua cuvinte pentru care m-as trezi dimineata si as gandi un urmator plan: fii Tu. Faptul ca pot e doar o continuare a libertatii pe care am conturat-o in pumnul meu stangaci. Fiecare alegere isi are ceasul ei.
Iubesc conturul, tot ce poate fi conturat, tot ce poate fi trasat prin priviri crude. Bratele astea nu au fost mereu doua, indiferent de cursul lor, finalitatea e mereu aceeasi. Inclestarea gandurilor intr-un plan nu e nimic mai mult decat o alta picatura strivita in acelasi pahar.'




Natasha Bedingfield - Angel.mp3 -

5 comentarii:

Unknown spunea...

superb..imi place cum scrii:X..:D

Camme spunea...

asa super ce scrii =p~
bv ;)

Anonim spunea...

the rest it's still unwritten

Sebastian spunea...

interesant si frumos

dar iti zic ceva ia-l ca pe un sfat : iti inteleg dorinta de scris dar cateodata nu e bine sa folosesti cuvinte asa pompoase :p , gramatical totul este absolut ok e o chestie de finete ...deh..poate avem gusturi diferite in ale scrisului :)
Am mai citit si celelalte posturi , scrii frumos bine..bravo tie :p
Numai bene ! :)

John Cristea spunea...

Eu si tu..... ?:P