CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

duminică, 4 ianuarie 2009

Sfarsit de an - un mic bilant asupra lucrurilor intamplate

Si iata ca am intrat in 2009. Am realizat ca timpul se scurge mult prea repede. Pot sa spun ca anul 2008 a fost unul plin de realizari pentru mine. A fost unul dintre cei mai buni ani, mai ales ca am decis sa imi iau la revedere de la multe prietenii de cacat pentru care nu merita sa ma strofoc prea mult. Multi spun ca m-am schimbat in rau, dar ce conteaza? Nu poti sa ramai toata viata acelasi om naiv si bun pe care toti se pot baza cand au chef, iar cand tu ai nevoie sa primesti in schimb un cacat.


In fine, trecem peste lucrurile astea minore. Sper ca anul 2009 sa fie cu mult mai bun, am multe planuri care sper sa se indeplineasca si ar cam trebui sa umplu unele goluri in anumite parti.



Imi pare rau ca s-a
sfarsit si vacanta de iarna, chiar nu am nici un chef sa ma intorc la scoala. Aceleasi certuri din fiecare dimineata cu parintii si alte chestii nasoale.


P.S: Abia astept vacanta de vara. :)

5 comentarii:

Punkaru lu peste " spunea...

vacanta vara praf infinit :))
vama
si tot asa

Anonim spunea...

aah mie-mi spui.desi eu astept partea a2-a a vacantei ca in prima am bac'ul si admiterea de dat:D

Tarina spunea...

ce frumoasa e poza! :X

A Not So Spotless Mind spunea...

Da, a trecut mult prea repede vacanta asta:(. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce urmeaza! Sa ai tot pe-atatea realizari si anul asta!

Unknown spunea...

pff deja va ganditi la vacanta?:))