CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

vineri, 9 ianuarie 2009

What the fuck?!


'Ai ghicit aproape bine, eu fara tine o sa am parte de o viata frumoasa si linistita, fara sa fiu terifiat de imaginea ta.'


Deci nu m-am putut abtine sa nu postez poza asta cu aceasta 'minunata' domnisoara $huk@r@, b3ng0@s@ si d3 t0tzzi inv!d!@t@ (sper ca ati reusit sa descifrati hieroglifele) .Bucurati'va de priveliste :)). 'Hailaviu maci! :x'

P.S: Pot sa zic ca nu ma mai mira nimic la Romania. Prostia e la ordinea zilei. Binecuvantata fie ziua in care o sa ma car naibii din tara asta!


7 comentarii:

Unknown spunea...

pitzipoank....
cateodata ma intreb oare ele nu se vad?
asta e:)))))

PrafDeStele spunea...

doamne :| am mai vazut si altele dar asta e culmea :|

Anonim spunea...

shit happens

Ciocolatika spunea...

:))..damn

un'A'mic spunea...

vesti proaste pentru tine: cocalarii si pitipoancele au invadat europa, au dat si la stiri :D doamne-ajuta sa plece toti si sa ne lase in pace...

Anonim spunea...

hmmm...Din Romania a inceput invadarea Europei ^^

Crepsley spunea...

intra pe blogul meu..ceva in genu am scris si eu..tot de pe hi5 luata :))